FANDOM

Crazy Frog Bros

Crazy Frog Bros. - tzw. Dzieci Neostrady

Dzieci Neostrady (bądź skrótowo Dzieci Neo) - odwieczni wrogowie Leopolda, z reguły są to kilkunastoletnie dzieci nie znające podstaw netykiety oraz obsługi komputera bądź również celowo uprzykrzające korzystanie z Internetu innym osobom. Termin ten wywodzi się od prowadzonej w latach 2001-2012 przez Telekomunikację Polską usługi Neostrada, a także jest nawiązaniem do Neo, głównego bohatera filmu Matrix, gdyż owe dzieci Neo (podobnie jak sam bohater filmu) logując się do Internetu trafiały do odmiennej rzeczywistości.

Historia Edytuj

Termin ten powstał w roku 2005, kiedy to Telekomunikacja Polska rozszerzyła usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu pod nazwą Neostrada, obniżając ceny za użytkowanie modemu poprzez rozmaite promocje. Ponieważ łącza Neostrady były w latach 2005-2006 masowo instalowane przez rodziców z okazji Pierwszej Komunii dziecka lub ukończenia szkoły, w Internecie pojawiła się masa użytkowników nie znających podstawowych zasad kultury i zaśmiecających strony internetowe głupawymi tekstami (z błędami składniowymi i ortograficznymi, nadmiernym wykorzystywaniem emotikon oraz tzw. pisma pokemoniastego), a także reagującymi agresywnie na wszelkie próby zwrócenia uwagi. Na uwagę zasługuje również fakt, że przez korzystanie z dynamicznego adresu IP tępienie dzieci Neostrady za pomocą banowania z serwerów nie dawało pożądanego rezultatu.

Do 2010 roku za główne siedliska dzieci Neostrady uchodziły gry MMORPG takie jak Tibia bądź Metin2.

Obecność w parodiach Edytuj

W parodiach Leopolda do zobrazowania typowych dzieci Neostrady z reguły wykorzystuje się film z 2006, ukazujący duet Crazy Frog Bros. - dwóch kilkunastoletnich chłopców tańczących do utworu Axel F w wykonaniu Crazy Froga. Fragmenty tego filmu pojawiają się na ekranie komputera Leopolda, co wywołuje u niego wściekłość i chęć zniszczenia klawiatury.

Sam Leopold bywał nazywany przez parodystów Niemieckim dzieckiem neo, ze względu na pokazane zachowanie typowego dziecka Neostrady (brak panowania nad emocjami, brak kultury osobistej itd.).