FANDOM

“Nie opłaca się nagrywać filmów, bo nie mam włączonej monetyzacji, a i tak pewnie bym zarabiał 10 groszy rocznie, skończyły mi się pomysły na filmy, a zżynanie od innych nie daje satysfakcji, jakiś zjeb wybity na minecrafcie zrobi sobie film, w którym bawi się mrówkami i w mniej niż 5 sekund dostaje tryliard wyświetleń.”
―IG86
IG86 - polski twórca filmów będących parodiami przygód Leopolda i Hitlera. Na dzień 30 października 2017 ma na swoim koncie 945 łącznych wyświetleń oraz 123 subskrybentów. Jego inspiracją do tworzenia parodii był Arczi008 .

TwórczośćEdytuj

2011 - 2013Edytuj

Pierwszy kanał IG'a86 powstał w maju 2011, jednak pierwszy film na nim ukazał się w czerwcu tego samego roku. W 2013 jego kanał został usunięty.

2014 - 2017Edytuj

Jego drugi kanał został utworzony 22 grudnia 2014 roku. Jego pierwsze filmy były naprawdę słabe, więc zostały przez niego usunięte na początku 2015 roku. Publikował tam parodie przygód Leopolda i Adolfa Hitlera.

2017 - Obecnie Edytuj

11 czerwca 2017 stworzył on nowy kanał, ze względu na wiele osób, które zasubskrybowały go tylko ze względu na jego starsze filmiki. Publikował on filmy rzadziej, niż na poprzednim kanale. 28 kwietnia 2018 zakończył swoją karierę, a kilka miesięcy później ustawił wszystkie swoje filmy na prywatne.

Postacie występujące w parodiachEdytuj

Leopold Slikk

Babka - babcia Leopolda

Adolf Hitler - wróg Leopolda

Ronald - przyjaciel Leopolda

Sąsiad - wkurzający sąsiad Leopolda, który pochodzi z Rosji