FANDOM

Klawiaturnik - polski YouTuber, który zadebiutował 22 listopada 2017 r. Jest twórcą serii Z życia Leopolda, w której jest przedstawiona przeszłość Leopolda. 19 marca 2018 miał na swoim koncie 67 subskrypcji i 2272 wyświetlenia.

Twórczość Edytuj

Klawiaturnik do tworzenia przeróbek oryginalnego filmu z Leopoldem używa Windows Movie Maker 2.6, a jego filmy mają maksymalnie najlepszą jakość 480p. Filmy są wzbogacane efektami specjalnymi. Są banalne, ale śmieszące ze względu na napisy.

Seria Z życia Leopolda zaczyna się w roku 2002, kiedy to 13-letni Leopold ma pretensje, że kopie systemów Windows XP i WIndows 95 nie są oryginalne. Leopold w tej serii zawsze marzył o Windowsie 3.11 Szczęśliwie dla naszego bohatera, marzenie spełnił Gracjan Roztocki, którego Leopold niezbyt lubi.

Postacie występujące w parodiach Edytuj

Leopold Slikk - główny bohater serii, bardzo często wkurza Hitlera wydzwaniając do innych. Leopold jest głównym wrogiem Windowsa XP.

Stanisław ,,Stachu'' Hitlerus - pracownik Telekomunikacji Polskiej, bardzo często podnosi opłaty za rachunek Leopoldowi, ponieważ ten ciągle gdzieś wydzwania. Hitler jest sobowtórem pradziadka Leopolda

Gracjan Roztocki - właściciel Gracjanorosstockovska, pałacu w Łysym Ściernisku, zakochał się w Leopoldzie. Jedyne, co potrafi z siebie wydobyć, to jego własna piosenka ,,Kupa''.

Helbrida Slikk - babcia Leopolda, która dzwoni do kogo popadnie, żeby wyłudzić pieniądze za las. Żeby jej wnuk nie korzystał z komputera, zainstalowała system Windows XP Cyka Blyat Edition.