FANDOM

The *Leopold* - fabularyzowana seria parodii Leopolda, tworzona przez Arcziego008 w latach 2009-2010, najpopularniejsza seria jego autorstwa. Jest swoistą kontynuacją Starych Złych Czasów Leopolda.

Bohaterowie Edytuj

  • Leopold Slikk
  • Sąsiad - Chińczyk, wkurza Leopolda swoją obecnością i puszczaniem głośnej muzyki.
  • Bracia Tunak - najwięksi wrogowie Leopolda, spalili mu dom.
  • Roman - przyjaciel Leopolda.
  • Franek - przyjaciel Leopolda.
  • Edmunt - przyjaciel Leopolda.
  • Kazik - miejscowy menel, wymaga licencji na wybieranie ze śmietnika pod groźbą sprzedania kosy.
  • Ruda laska z komputera - koresponduje z Leopoldem, nie chce się z nim umówić na randkę.
  • Pedał z celi - pojawił się w drzwiach burdelu, przed który przeteleportował się Leopold.
  • Matka Leopolda - uciekła przed synem do Wielkiej Brytanii.
  • Kochanek matki - skopał Leopoldowi 4 litery gdy ten usiłował zabrać matkę do domu.
  • Feopolld - daleki przodek Leopolda żyjący w 1910 roku, ofiara klątwy dzieci Neostrady.
  • Delepold - daleki przodek Leopolda żyjący w 1970 roku, jak wyżej.

Fabuła Edytuj

Uwaga! SPOILER!

TechnikaliaEdytuj

Obok głównego materiału źródłowego w filmie występują również sceny tworzone przy użyciu programu Vegas Pro. Tła wykonywane są w programie graficznym. Wykorzystywane są również patyczaki z wklejonymi twarzami. Stylistycznie nie odbiega od Starych Złych Czasów Leopolda.

Kontynuacja Edytuj

Po 2012 Arczi tworzył nowe filmy z Leopoldem, jednak żaden nie odnosił się do wydarzeń z The *Leopold*. Pierwsza wiadomość o serii The *Leopold* 2 została opublikowana 30 grudnia 2016 na stronie Arcziego w serwisie Facebook, gdzie planowana data premiery przewidywana była na styczeń 2017, wraz z filmem Trudy Leopolda. Do tej pory brak jakichkolwiek nowych informacji.

UwagiEdytuj

  1. Patrz 1. odcinek Starych Złych Czasów Leopolda

Linki zewnętrzneEdytuj

Pełna lista odcinków serii