FANDOM

The_Karo_Utox - polski twórca filmów będących parodiami przygód Leopolda. Na dzień 4 września 2017 ma na swoim koncie 174957 łącznych wyświetleń oraz 228 subskrybentów. W dniu 18 września Karo zmienił kanał na The_Karo_Utox z powodu bardzo niskiej oglądalności w stosunku do ilości subskrybentów na poprzednim kanale. Na dzień 3 grudnia 2017 The_Karo_Utox ma 59 subskrybentów.

Twórczość Edytuj

Kanał Karo został założony 19 lipca 2014. Jego celem było nagrywanie gameplayów z agar.io i memów. Jednak porzucił ten pomysł a filmy zrobił na prywatne. Wybił się głownie na Igorze Ziniewiczu. Wstawił jego dwa filmy ze snapchata, które zdobyły ogromną oglądalność (80 000 wyświetleń) i pozwoliły Karo zdobyć 200 subskrybcji. Stworzył też też dwie przeróbki z nim które zdobyły kilka tysięcy wyświetleń. Karo również porzucił przeróbki z Igorem, bo gdy on skończył przesyłać dziwne filmy na snapchata, wtedy Karo nie miał już żadnego materiału na przeróbkę, a hype na Igora zaczął spadać. w międzyczasie przesyłał filmy, które nie zrobiły większej popularności. Potem zrobił je na prywatne bo nie widział sensu w promowaniu ich. Stwierdził też, że zaśmiecały jego kanał. Dziś chce skupić się na filmach z Leopoldem i jego przygodach w serii zwanej "Przygody Leosia". Dotychczas stworzył 4 odcinki a jeden jest w produkcji:

Postacie występujące w parodiach Edytuj

Leopold Slikk

Ronald Ramirez - przyjaciel Leopolda, imigrant z Kuby mieszkający w Polsce. Ma bogatą chatę jednak brzydką w środku.

German office man - obsługa lotniska i hotelu.

Mudżin z Afrika - przewodnik po dżungli. Kocha się masturbować i robi to praktycznie bez przewy.

Dziwka 1 i 2 - panie lekkich obyczajów z kategorii shemale, jednak Leopold i Ronald o tym nie wiedzieli.

Igor Ziniewicz - Easter eggowa postać. W jego miejscowość została zniszczona przez ukradziony samolot.

DeeJayPallaside - Wysłał pozew do Leopolda za obraźliwy komentarz. Wróg Leopolda. W 5 odcinku król na wyspie Heard i McDonalda, prowadzący wojnę przeciwko IV rzeszy.

Adolf Hitler - Dziadek Leopolda, stający w jego obronie podczas III wojny. Pali (wiecie, ale nie są to papierosy), trzyma w swoim bunkrze w Argentynie dzieci neo i nadpobudliwego gracza minecrafta.

Kapitan S.S. IV Rzesza - zamordowany przez Hitlera kapitan statku. Powodem zabójstwa był hałas klaksonu okrętu, który co jakiś czas był przez niego włączany.

Dzieci neo - przeszkadzajka Leopolda i więźniowie w bunkrze hitlerowskiej IV rzeszy.

Gracz minecrafta - zamordowany przez Leopolda z powodu jego potrzeb fizjologicznych.

Koza - symbol gwałtu, powtarzający się w snach Leopolda.

Widzowie DeeJayaPallaside'a - służący w jego armii zuchy pomagające w sterowaniu satelitami i rakietami bojowymi.

Leopold w filmach The_Karo_Utox'a: Edytuj

Osierocony Niemiec mieszkający w Polsce, którego jedyną rodziną jest Babcia i jego bracia (nie pojawili się jeszcze w serii). Jego przyjacielem jest Ronald Ramirez, imigrant z Kuby, który mieszka w tej samej miejscowości co Leopold. Leo jest typowym niemieckim gimbusem, który lubi grać w gry, a jego celem życiowym jest strata dziewictwa.