FANDOM

Woj_2000 – Polski twórca parodii z Leopoldem. Na dzień 23 grudnia 2018 posiada na koncie 328 452 wyświetleń i 2000 subskrypcji.

Twórczość Edytuj

Kanał Woja został założony 18 stycznia 2014. Jego pierwsza przeróbka z Leopoldem się pojawiła 2 sierpnia 2016 roku.

W 2017 roku rozpoczął akcję Road to 1000 i udało mu się dopiero 17 grudnia. W 2018 kanał Woja 15 czerwca osiągnął 1600 subskrybcji a dwa miesiące później 1800.

21 maja dostał pierwsze ostrzeżenie za nienawiść, a dzień później za spam. Woj szybko zareagował na to i ustawił wszystkie filmy na prywatne, żeby ludzie dalej go nie reportowali. Za tym całym zajściem zgłaszania jego kanału był neonazista Jan Xiom.

Woj się odwołał do odwołania i mu przywrócili tylko jeden film a strajk cofnięto i 2 czerwca 2018 wszystkie jego filmy wróciły na publiczny.

22 lipca 2018 wrzucił drugą część Leopold: Tajemnice i ciekawostki ale 2 godziny później dostał drugie ostrzeżenie dotyczące niebezpiecznych i szkodliwych treści (to nie był Xiom). Ponownie ustawił wszystkie swoje filmy na prywatne i przeniósł się na nowy kanał aż do wygaśnięcia ostrzeżenia 21 sierpnia.

22 sierpnia przywrócił filmy i zaczął znów nagrywać filmiki. Niestety, ale Jan Xiom zaczął tworzyć multikonta i pisał obraźliwe komentarze pod jego filmami, ale je usuwa i blokuje znalezione multikonta pod jego filmami.