FANDOM

Woj_2000 - Polski twórca parodii z Leopoldem. Na dzień 27 września 2018 posiada na koncie 303 025 wyświetleń i 1 856 subskrypcji.

Kanał został założony 18 stycznia 2014. Jego pierwsza przeróbka z Leopoldem się pojawiła 2 sierpnia 2016 roku.

W 2017 roku rozpoczął akcję ,, Road to 1000 '' i udało mu się dopiero 17 grudnia. W 2018 kanał woja 15 czerwca osiągnął 1600 subów a dwa miesiące później 1800 !

Niestety zdarzyła się tragedia! 21 maja dostał pierwsze ostrzeżenie za nienawiść, a dzień później za spam. Woj. szybko zareagował na to i ustawił wszystkie filmy na prywatny żeby dalej nie reportowali go!

A za tym całym zajściem zgłaszania jego kanału był Jan Xiom!

Jan Xiom to neonazista który nie lubi: Polski, Polaków, papieża (Jana Pawła II) i szerzy nazizm!

Ale Woj się odwołał do odwołania i mu przywrócili tylko jeden film a strajk cofnięto i 02.06.18 wszystkie jego filmy wróciły na publiczny.

22.07.18 wrzucił drugą część o ,,Leopold: Tajemnice i ciekawostki'' ale 2 godziny później dostał drugie ostrzeżenie dotyczące niebezpiecznych i szkodliwych treści. Jego wszystkie filmy znów są na trybie prywatnym i przeniósł się na nowy kanał aż strajk minie do 21 sierpnia.

22 sierpnia przywrócił filmy i zaczął znów nagrywać filmiki. Niestety ale Jan Xiom zaczął tworzyć multikonta anty wojowe! Pisał obraźliwe komentarze pod jego filmami, ale je usuwa i blokuje znalezione multikonta pod jego filmami.